Tipah tertipu...

Huhuhuhu... Akhirnya kebenaran terungkai jua. Aku telah tertipu. Kesemua bunting dan banner MGS4 yang dikatakan ada digantung kat KLCC dan Dataran Merdeka adalah hoax semata². Semuanya angkara si Ninja atau Enal yang telah mengaburi mata dan pendengaran aku yang terlalu excited sangat pasal launcing MGS4 kat Malaysia ni. Semua gambar² tu adalah fake semata². Chissss... Aku nak sembelih di Ninja pas nih! Bukan setakat aku yang tertipu, tetapi ada jugalah yang lain.

Ni la susahnya berkawan dengan kengkawan yang pandai Photoshop nih! Hehehehe... Aku jer yang tak pandai² sampai sekarang! Hampress tol! Lenkali semua gambo yang Ninja post, tak leh nak dipercayai. Kekekeke...

2 comments:

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

kecewa banget dia..hehehe siann

tp org tu pun tk patut aaa wat camtu kan oopa

Ijann Hj. Marzuki said...

Hehehehe... Derang saja nak mengenakan! Siap gelakkan aku masa jumpa ari tuh! Chet!