Play-Beyond.NET movie gathering...


Hari ni, lepas je habis kerja, aku terus bergegas pergi ke Time Square. Aku memang dah bulatkan awal² kat kalender aku yang hari ni ada movie gathering yang diadakan oleh komuniti Play-Beyond.NET. Movie yang dipilih untuk gathering ni adalah "Iron Man".

Aku dari dulu memang teringin nak menjoinkan diri ngan gath Play-Beyond.NET ni. Tapi tak berkesempatan. Cuma kali ni jer aku dapat menjoinkan diri. So, terasa best gak la dapat berjumpa ngan derang nih.

Antara yang hadir selain aku di gathering ni adalah:

- Ninja/Enal
- Big Boss
- ana
- momochi
- Mr.Shiney
- ayusmi
- evo & wife
- raoul
- i7
- myxery
- edv & fren
- corez
- feroz

So, kat bawah ni adalah gambar yang Ninja ambik lepas movie gath tu.








p/s: Semua gambar² ni aku sedut dari forum dan ianya kepunyaan Ninja.

0 comments: