Rumah along...

Semalam aku adik-beradik semua berkumpul kat rumah along sebab along ada buat makan². Since adik aku paling bongsu datang KL, ni la waktu nyer kite orang nak bersama. Kalau tak... Hari raya la jawabnya.

So, sebab adik bongsu aku tido rumah aku malam sebelumnya (sebab nak test drive PS3), ingat sebelum nak bertolak ke rumah along, nak singgah KLCC jap. Tapi kensel sebab adik bawah aku kata dia nak datang rumah aku dulu. So, bila semua dah ada kat rumah aku, kitaorang pun bergerak la rumah along dengan menaiki kereta Kenari adik bawah aku tu...

Test drive controller "sixaxis".

Sorang tengah surf internet, sorang tengah men game, sorang tgk sibuk amek gambo.

Dalam lift pun nak amek gambo gak! Hehehe...

Keter adik aku... Kenari RS.

Ni dalam keta dia. Heeee...

Dah sampai dah. Adik aku ni ntah bila dia snap gambo ni pun aku tak tau.

Along a.k.a tuan punya rumah.

Dah sampai rumah dia, apa lagik... Kitaorang terkam jer la apa yang kakak ipar aku masak. Then pas makan, aktiviti tengok rerun rancangan konsert AF, dan kemudiannya acara tidur petang...

Tepat jam 5.00 petang, kitaorang bertiga bergerak ke hentian bas Pekeliling. Tiket yang adik bongsu aku beli jam 5.30 petang, so sampai sana ngam² la... Then, lepas antar adik aku naik bas pulang ke Jerantut, adik bawah aku ni antar aku balik pulak. Tu jer la apa yang berlaku semalam. (^_^)

0 comments: