2 days already!

Dah 2 ari aku menjalankan tugas baru dalam unit baru. Sebenarnya dah mula awal bulan hari tu; dengan membuat listing, menyusun top company, membuat ageing dan collection... tapi kerja sebenar²nya dah aku mulakan semalam. Well, not bad gak... Kinda fun doing new things. Sedar², mula buat kerja dalam pukul 9.00 pagi tu, tak sedar dah pukul 5.00 petang. Then, terus aku print report, sign dan kemudiannya aku serah pada bos aku untuk verified.

So, dari awal bulan hari tu, aku dah mengupdate pada bos aku setiap kerja yang aku buat. So far dia puas hati. Tak ada la dia marah² macam dulu. Itu tak update, ini tak keluarkan, surat tak print, statement tak berhantar. But now, everything went smoothly. Report aku beri pada dia setiap hari selepas habis kerja.

Since aku pioneer lagi dalam unit ni, aku ngan sorang lagi collegue aku, walaupun masih terkial² menggunakan sistem baru, tapi semuanya went fine. Once we get the new computer, everything will get tip-top. I'll develop a new system like old days. (^_^)

Hope everything will always be fine!

0 comments: