Tung tung tung chang!

Yay!!! My first post in February. And it's a happy time!!!

Tadi, aku tak keluar office sebab hari hujan dari pagi sehinggalah ke petang. Nasib baiklah hujan berhenti sekejap waktu lunch. Dapatlah aku keluar makan ngan bebudak office. And yeah! I didn't go for Friday prayer sebab hujan turun dengan lebatnya. Tak dapat aku nak gi...

So, aku ngan bebudak office went to Pizza Hut. Tempat makan biasa tutup. So, tempat kedua paling best adalah Pizza Hut lah. Kat sana aku tak makan pizza sebab aku dah muak makan tepung. Ahaksss... So, aku pesan speggetti. Lama rasanya tak makan spagetti. Best plak rasanya.

Then, pas makan kiteorang gi la kejap Ampang Point sebab nak beli barang² makan dan minum kat office. Beli la susu, gula, nescafe, milo dan gak biskut kering. Pas habis bayar, kitaorang keluarlah dari Giant tempat kitaorang beli semua barang² tu.

Keluar je, ada bunyik bising. Rupa² tengah ada lion dance kat depan Giant tu. Layan gak. Bukan senang nak tengok lion dance cam nih.














Pas abis je lion dance nih, terus bali office. Sampai je office, hujan turun balik sampai la ke petang. Hehehe...

0 comments: