Kering!

Lama rasanya tak buat post. Walaupun baru dua tiga hari... Bukannya apa, aku sekarang tengah bizi menulis balik cerita yang dah lama aku tinggal tak lama dulu. Aku sambung balik cerita aku yang benti kat bab 8 dulu. Dah banyak benda aku collect untuk dijadikan cerita, so... kalau nak dikatakan aku tak ada idea untuk menulis, that is a lie!

Sepanjang 3 bulan (agaknya...) aku berhenti menulis, macam² dah aku buat untuk mencairkan kepala hotak aku ni supaya menghasilkan idea² untuk aku tulis. Kengkadang, pergi berjalan sorang² kat KL, pergi menghabiskan masa kat Kinokunia, dan kengkadang tu tidur tunggang terbalik semata² nak dapatkan idea... Sungguh la susahnya nak dapatkan idea² ni...

But, rasanya dah banyak aku kumpul idea sepanjang masa aku benti. My fingers now are non stop from typing the keyboard.... Kaite... kaite... kaite...!!!

0 comments: