Saturday Oh Saturday!!!...

Sabtu yang menakutkan. Sabtu yang menyeramkan... Itulah apa yang boleh aku describe kan mengenai hari Sabtu yang mempunyai meeting di pejabat. Bukannya apa, aku seram dengan apa yang akan diberitahu oleh orang atasan aku mengenai kerja² yang telah aku lakukan...

Dah hari ini ianya menjadi kenyataan. Aku bertubi² ditanya, dikomen, ditegur dan diperbetulkan oleh orang atasan aku mengenai performance aku. Heh heh heh heh... Memang semuanya betul. Semuanya benar² belaka. Aku perlu mempertingkatkan usaha aku untuk memperbaiki performance aku yang stagnent selama ini...

Aku tak marah, aku tak pun melenting. Aku perlu dengar semuanya untuk aku memperbaiki prestasi aku. Walaupun aku telah melakukannya dengan penuh baik (I think!), but I see that it is not enough to my superior... Now, time for me to work work work and work!

Ganbatte ne... Ijann!!! p(^_^)q

0 comments: