TTDBID Part 7

Final Fantasy, Metal Gear Solid... 2 of my favourites game than any other games that I played. Setiap kali aku bermain game ini, terutamanya Final Fantasy, tiap kali itulah imaginasi aku akan berkembang dari skala 1 ke skala 50. Mungkin otak aku ni terlalu aktif untuk menokok tambah fantasi baru kepada fantasi yang sedia.

Tiap kali aku bermain games, pasti ada saatnya untuk aku mengasah bakat aku untuk menghasilkan cerita baru. Cerita yang mampu untuk aku tulis dan kembangkan. Banyak pula idea² yang datang mencurah² untuk dijadikan bahan penulisan. Tak kiralah apa saja games yang aku mainkan... Kerana itulah games menjadi salah satu hobi aku yang paling aku suka...

Aku akan tulis satu line setiap hari nanti. Menambah kepada beribu² mahupun jutaan line yang bakal dicompilekan...

0 comments: