TTDBID Part 4



One more post before I go to sleep.

Gardening is always become my favourite. I feel calm and peace everytime my mind come close to nature. 

Sebab tu lah aku suka pergi ke taman untuk relakskan kepala from my hectic day life. Aku sukakan bunga... Tapi aku bukanlah yang suka bunga sehingga membawa bunga ke mana² saja aku pergi. Kang ada orang cakap aku mat bunga plak! Urghhh!!! Only that I love flower that grow and still intact to the brances. Aku suka tengok bunga berkembang pada waktu pagi, dan kemudian kuncup pada petangnya. Suka tengok rama² hinggap pada bunga², mahupun lebah² yang datang mencari madu... (rasa macam tulis karangan pulak!!!)

Aku memasang niat akan ada taman aku sendiri. Aku nak tanam pelbagai jenis bunga di atas tanah. Biar seluruh laman penuh dengannya.

Tak akan menjadi keanehan sekiranya suatu hari aku akan duduk sepanjang hari sambil memerhatikan bunga² berkembang. Lebih² lagi jika ada seseorang di sebelah aku...

0 comments: