One more thing to do!

Only one more thing to do before my problem solve. That is getting a new matress.

Huhuhuhu... I got this problem about a month ago. Pepijat yang datang entah dari mana mula menyerang tempat beradu aku. Kata orang, ada orang hantar benda tu kat aku, but wallahualam. Allah je yang tau. Dah pelbagai benda aku buat nak menghalau pepijat tu dari terus bermaharaja kat tilam dreamland aku tuh.

Now, this is my last option. Soon I will get rid of that old matress and I will buy a new matress. Dah tak tahan betul aku. Sekarang ni, semua barang² yang tak beberapa penting bagi aku dah banyak yang aku buang, termasuklah kerusi baldu yang aku guna untuk duduk depan pc ni. Now I'm using a plastic chair and it is not as comfortable as my valvet chair last time. But what to do!

p/s: Sapa ada cara nak menghalau pepijat, bagitau la aku ek!

0 comments: