TTDBID Part 5



Japanese! I love this language. Apart from other languages, this is the only one I desire to learn and master. Walaupun susah, I will learn it no matter how.

Kenapa Jepun? Well, I think it such a beautiful language and so polite in some ways. Rasa rugi pula tak belajar bahasa ni masa sekolah dulu. I always thought (at that time) that why should I learn Japanese instead of Arabic yang memang aku dah familiar. So drop Japanese and ambil Arab je pada masa tu. Sekarang baru nak rasa menyesal dan belajar dari mula. Hey! At least aku ada inisiatif nak belajar bahasa ketiga. Hehehe...

Walaupun sekarang masih lagi dalam keadaan bertatih dalam bahasa ni, but soon I will be good if I practise more on it! And I will...

2 comments:

Sarong Party GirL said...

oopa..gambatte ne! p(>'<)q

hehe ngam ke smiley japanese tu? aku entam je pasal tk ada dlm list yg ko kasi hehehe

nihonngo shitara atsukunnata yo!
(japanese makes me hot!)

Ijann Hj. Marzuki said...

Hehehe... Boleh ajer la... (^_^!)