TTDBID Part 6

Last post before I go to sleep...



(=^.^=)

I love cat. Dari dulu aku memang sukakan kucing. Hanya sekali dalam hidup aku aku dapat membela seekor kucing sehinggalah habis hayatnya. Itu pun bukan mati tua, tapi sebab mati lemas. Huh! Don't want to think about it! Menyedihkan...

Since, I never keep a pet anymore. But I love to keep another. Maybe fish? Or maybe a hamster? Tapi, kengkawan Jaquezee aku sure soh aku bela pijat... (Cam sial! Huh!) But I'm more on cat. Sebab kucing kiyut!

But keeping a pet is some sort of big responsibility. Aku tak leh la nak bela cam gitu je. Kena gak pikir pasal makan dia, kesihatan dia... And bla bla bla... Tapi menda tu rasanya bukanlah sesuatu yang menyusahkan. Asalkan suka semua menda boleh buat.

Tengok la nanti, bila dah ada rumah yang sesuai, aku bela sekor dua. And bagi nama derang Beavis & Butthead. Hahahahaha... Cool eh?

1 comments:

~ney emily~ said...

holla abg ijan.. sedihnya klu meow yg kita bela mati..huhu..tp x dinafikan membela meow mmg seronok.. moga diwaktu yg sesuai abg ijan akan mempunyai meow..4 me, meow teman yg paling jujur..xkan menyakitkan hati..malah menghiburkan..ok take care of urself .. erm masih ada lagi ke pepijat ituw?