Mana satu pilihan hati?




Dalam kegairahan semua orang untuk keluar mengundi hari Sabtu ni, aku membiarkan diri dipancing dengan bujukan sekeliling. Yang kiri mahupun yang kanan. Hehehehe... Ntah la. Saja je nak mendengar apa yang mereka perkatakan.

Sebenarnya aku dah tahu nak pilih yang mana pada hari Sabtu nanti, dan tak perlulah aku beritahu siapa yang menjadi pilihan. Cuma sekarang ni aku suka untuk mendengar pandangan memasing yang sekarang ni sedang heboh memperkatakan itu ini berkaitan dengan politik (which I like the least!), tengok macam mana keletah mereka mempertahankan parti memasing.

Kengkadang, aku senyum sendiri jer. Tapi, Sabtu ni, tetap akan pergi mengundi!!!

1 comments:

Sarong Party GirL said...

yaaa oopa pangkah! pangkah! jgn tk pangkah...

pastikan anda pangkah dgn cara yg betul kang undi rosak sesia je ko balik mengundi.

hehehehhe