Away...

I will be away for 3 days starting from tomorrow until Sunday. Maka tak adalah updates untuk blog aku selama 3 hari ni. Hehehehe...

Aku akan pergi bercuti ke Cameron Highland bersama² dengan kengkawan Jaquezee, setelah beberapa bulan plan untuk trip ni. Guess ini adalah trip terbesar yang pernah Jaquezeean buat setakat ni. Everyone is looking foreword for this trip especially for those who'd been buzy with work and personal matters. Aku pun excited sama nak pergi .Lagi pun aku mana pernah gi mana² vacation sebelum ni. 3 hari pun cukup la untuk unload semua beban yang ada kat kepala aku ni... Tambah pulak dengan kengkawan, sure seronok nanti!!!

So, kat sana nanti aku akan menyambut harijadi aku yang ke 25 yang ke-5 dengan kengkawan Jaquezee. Setelah aku postponekan sambutan harijadi aku pada Selasa yang lepas. So, kire macam kemuncak nyer la kat sana konon. Hehehehe...

Nanti aku akan tangkap gambar banyak² dan postkan acara pengholidayan aku kat Cameron Highland nanti kat sini. So stay tune! Hehehehe...

Till then, adios amigos!

0 comments: