Majlis berbuka puasa MDC old timer! Hehehe...

Tadik aku baru saja menghadiri sessi berbuka puasa dengan ahli² lama MDC sekitar tahun 2001-2005. Ramai gak la yang hadir termasuk presiden lama dan baru MDC, dan jugak ahli² yang boleh dikatakan aktif ketika itu.

Aku tak tau la nak sebut cemana kedai makan yang kitaorang gi tadik. But, it was fun tho! Terungkap kembali cerita² lama yang masih lagi segar dalam ingatan. Sesekali bersama cenggini, semuanya tercerita dan berderailah helai tawa. Huhuhuhu... Malangnya, masa membataskan untuk lebih lama, dan kemudian selepas berbuka, kami semua terus pulang ke rumah masing².

Tapi sebelum pulang, sempat jugak la kami berborak sebentar di luar Sogo untuk berbincangkan hal-ehwal gathering MDC yang akan dibuat selepas hari raya nanti. Masih kasar lagi tentang apa yang hendak dibuat, tetapi plan sudahpun di atur... Hehehe... Aku ikut jer nanti! :)

Abe dan Jimi!

Sra ngan daughter.

Huhuhuhu... Anak Ery ngan Sra tak mo kat aku! Aku ibarat "monster" pada dia!

A happy family!

Bett dan Amoi!

Jimi budak baik!

Ja'a and family.

Time kitaorang gi berasap jap kat smoking area! Guly ngan Ja'a dalam pic.

Mardau dan Lisya.

Halaaaa... Ingat korang jer ada kamera? Aku pun ada! Kamera 1.5megapixel lagik tau!

Time minum² pas berbuka.

Abe yang sedang bermesra² dengan Ghost.

2 otai MDC; Guly ngan Mardau.

Baru dan lama. Presiden lama Pojie dan presiden baru Bett.

BK yang tengah beristirehat!

Abe dah nak balik...

Anak Ery yang tak mo diamek gambo. Hampeh!

Tapi berjaya jugak!

Ja'a and son! Hehu!

Apa la yang si Lisya tengah menungkan tuh!

Tengah dok berbincang tentang Gath Raya nanti.

Gambo curik si Mardau!

Dapat tau aku cuba curi gambo dia, terus dia keluarkan jurus² Naruto dia! Hiarghhhh!!!

Dok la situ Atuk! Jadik penyambut tetamu stesen LRT. Miahahahaha...

Dan berakhirlah sudah acara berbuka puasa untuk tahun ni. Tahun depan buat lagik ek!

1 comments:

Sarong Party GirL said...

kau bukan monster berbulu biru dlm monster inc ke? heheh