Hari kedua...


Hari kedua aku di kampung masih lagi tak produktif macam semalam. Mungkin aku belum lagi biasa dengan keadaan puasa kat kampung kot. Tapi entahlah...

Walaupun aku bangun agak awal hari, namun aku lebih banyak menghabiskan masa dengan menonton Astro dan menyakat anak buah aku yang sorang ni. Petang pulak, rumah aku didatangi pakcik aku yang datang dari kampung. Dia akan beraya bersama kami semenjak pemergian nenek aku awal tahun ni. Kemudian adik bongsu aku pulak sampai. Makin lama makin meriah rumah kami.

Sebelah malam pulak, lepas berbuka, aku duduk sekejap depan rumah sambil melihat anak buah aku bermain seremban dengan kengkawannya, sedang aku pula tengah menaip entry blog ni dalam telefon untuk dipost. Hehe... Yang lain pulak semua dah ke masjid untuk berterawih.

Esok, abang dengan kakak ipar aku pula akan pulang. Semakin kecoh la rumah nanti. Hehu...

0 comments: