Bad days!!!

Huhuhuhu... Dah lama betol tak buat post. Disebabkan terlalu banyak aktiviti yang hendak dilakukan, makanya aku telah tidak dapat nak meluangkan masa untuk mengepost sesuatu di dalam blog ini. Yelah! Mana tak nya, dah bulan puasa la katakan. Nak anjurkan itu, nak anjurkan ini... Nak tak nak, kenalah buat. Dah kerja. Pastu plak, banyak dengan kerja yang ala² berlambak delat opis nun. Kenalah buat² bizi.

Ntah cemana laks, aku kena demam lak tempohari. Lagi la tak dapat nak buat post. Terbabas jugak la puasa aku dua hari sebab demam tempohari. Tak dapat MC lak tuh! Hangin satu badan. Dok la aku kat opis dengan muke seberk macam ayam berak kapur. Dok kat meja asik nak lelap jer disebabkan minum ubat batuk. Aduiyaiiii...

Tapi sekarang dah okeh dah!... Boleh kot buat posting bebanyak! Doakan aku sihat selalu! :)

0 comments: