Time to go Home!

Yehaaaa... Dah habes keje dah pon. Aku nak balik rumah cepat nak basuh baju... Bukannya apa. Aku balik sini ari Selasa kul 9 malam. Jadik, kalo aku tinggalkan baju keje aku kat umah tanpa berbasuh, memang la tak sempat dek non oi! Lagi pun, baju² yang aku nak bawak balik pon blom lagik aku kemas.

Inilah kali pertama aku balik ke kampung pada tahun 2009. Last aku balik pada Hari Raya Puasa ari tuh. Lama kan? Hehu! Gwe sudah kangen ama Bunda sih!...

Bagus gak la aku dapat balik nih. Boleh la aku rileks jap sambil memikirkan apa² plot tambahan untuk citer yang aku nak tulis nanti. Semuanya dah ready, tinggal nak menaip jer. Harap², balik kampung nanti, dapat la aku tulis 3 ke 4 chapter...

Okaylah! Macam biasa, nanti aku mobile blogging jer dari kampung aku, ceritakan apa yang aku buat kat sana nanti. Al-maklum la. Kat kampung sana nama ada internet. Nak bertenet pun kena gi CC yang berhampiran. Itu pon kalo aku rajin.

See ya soon...

0 comments: