Sehari di rumah Ninja...

Wohooo... Aku nih, aku ada temujanji dengan kengkawan gamers BDN nak bertandang ke rumah Ninja a.k.a. Enal di Ampang. Setelah mendapat lampu hijau daripada Enal, kiteorang pun mula bertandang di rumahnya bermula pada pukul 3.00 petang.

Lepas makan kul 12.00 tengahari tu, aku pun terus menuju ke stesen LRT Ampang, tapi aku benti dulu kat Bandaraya sebab nak cucuk duit. Duit dalam poket ada seploh jer. Ehehehehe... (^_^)! Then bila dah sampai Ampang, aku terus ambil teksi dan menuju ke Carrefour Ampang. Tunggu Damak sekejap kat situ sebab dia kata dia nak kutip aku. Hehehehe... Macam sampah lak aku membahasakan diri sendiri dengan "kutip". Bila dah sampai, bertembung pulak dengan Sub and wife and baby (kiyut giler macam nak gigit pipi dia), Akid, Nerv dan last skali dengan Datin Byha yang tengah menunggu kat bawah apartment Enal sambil men game.

Sampai jer rumah Enal, dah kagum dah dengan interior dia. Kemas dan menarik. Memang cozy giler la rumah Enal. Dok la bersembang dengan yang lenglain sementara menunggu Enal membuka secara rasmi "The Place of Zen" of the house. Gaming room. Miahahaha... Memang besh giler. Bila dia on jer "Bravia" 70 inci dia, memasing drooling dengan kecantikan gambar yang dipancarkan (sebenarnya Enal pakai projektor yang dipancar ke dinding yang dah dipasang dengan frame yang menyerupai tv Bravia). Muahahaha... Menangis jap (T_T) tengok gambar. Huhuhuhu...

Cenderamata si Enal dapat waktu launch MGS4 dulu.

Skrin yang menunjukkan game LBP yang kiteorang men reramai. Sori gambo gelap. Tipun aku yang mengong.

Datin Byha ngan Damak yang tengah drooling men LBP.

Enal, Akid ngan Nerv pun drooling sama. Hehe...

Level paling susah waktu men LBP. Time ni la waktu paling gamat sebab karekter memasing mati dalam keadaan yang melucukan!

Duduk la situ kiteorang sambil mencuba game dan menonton movie dengan "Bravia" 70 inci si Enal tu. Sedar² waktu dah pukul 8 malam ko! Hehehehe... Tak sedar kiteorang tengok citer Happy Feet yang kononnya hanya untuk "preview" tapi tengok sampai habis lak! Habis jer tengok Happy Feet, sembang jap bergelak ketawa sakan, sebelum kiteorang menuju ke Carrefour untuk makan dan minum. Kendian kiteorang balik semula ke kawasan apartment Enal berkumpul untuk bersurai... Enal hantar aku ke LRT Ampang dan aku sampai rumah dah nak dekat kul 12.00 tengah malam. Hehehehe...

Damak yang tengah membaca majalah.

Enal tengah buat apa ntah ngan laptop dia. berFB kot. Hehehehe...

Datin Byha yang tengah tergelak besar!

Datin Byha yang mengambil gambar tima makan kat Carrefour.

Habis la seharian bersama Enal pada hari ni. Tapi ntah, rasa puas hati sesangat hari ni. (^_^)

2 comments:

Nabyha said...

balik jgn nanges2 pulak yer...

Ijann Hj. Marzuki said...

Muahahaha... Aku balik rumah, asik pandang dinding jer. Apsal ek?