Goodbye and thank you... 2008!

WISHING YOU THE VERY BEST IN
  ╔══╦══╦══╦══╗
  ╚═╗║╔╗║╔╗║╔╗║
  ╔═╝║║║║║║║╚╝║
  ║╔═╣║║║║║╠═╗║
  ║╚═╣╚╝║╚╝╠═╝║
  ╚══╩══╩══╩══╝
¤ø„¸¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸ HaPpY ¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨ NeW yEaR``°º¤ø„¸
¸„ø¤º ``°º¤ø„¸ ¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„

Dari sehari ke sehari nak buat post nih. Huhuhu... Baru ni la berkesempatan. Pejam celik pejam celik, dah hujung tahun 2008 dah. Rasa macam baru jer bulan lepas sambut 2008 dengan kengkawan Jaquezee. Hehu! Tup tau, dah nak 2009.

Sebenanya 2009 adalah tahun yang paling aku tunggu. Namun pemergian 2008 tidak pula perlu aku lupakan begitu saja. Banyak perkara yang terjadi pada 2008 nih, dan ianya akan terus kekal dalam lipatan kenangan aku.

Antaranya, pemergian nenda aku, kedatangan ahli baru dalam keluarga kami, dah juga pertunangan adik aku dengan Siti. Dan juga perkahwinan kawan² Jaquezee aku yang sedikit sebanyak akan membawa kenangan yang tidak mungkin dapat dilupakan. Kalau hendak dikenangkan, mungkin banyak penat aku nak menulis dan penat jugak untuk membacanya. Jadik, seringkasnya apa yang korang nak tahu apa yang terjadi pada 2008, kliklah balik posting² tahun 2008 aku tuh. Hehehehe...

Akhir kata, selamat tahun baru 2009 kepada pembaca blog semua. Semoga tahun 2009 akan membaca pengertian yang lebih berbanding tahun 2008. Biarkan 2008 menjadi panduan untuk kita lebih cekal menghadapi 2009. Terima kasih 2008... Selamat datang 2009.

0 comments: