Ermmm...

Tak ada apa yang aku nak tulis. Cuma nak meluahkan hasrat hati yang dah lama terpendam. Hehehehe... Bukan apa pun. Sebenarnya, aku dah busan tengok layout blog aku nih. Dah macam ketinggalan zaman lak. Lama dah tak update dengan memenda baru...

Aku hingat, awal tahun nanti, aku nak redesign balik blog aku nih. Nak masukkan balik memenda yang banyak aku dah tinggal daripada aku includekan dalam blog nih. TTDBID misalnya. Banyak lagi yang aku tak masukkan. Banyak gak link-link yang bagi aku menarik tapi aku tak masukkan. Dan yang paling penting, memenda yang aku create hasil dari tulisan aku yang macam dah berhabuk dalam pc aku tuh. Cerpen la, sajak la... Dan yang penting novel yang belum siap-siap lagi aku tulis. Semuanya dok terperok dalam pc aku tuh.

Rugi gak kalo tak publish kat blog nih. Wat pe simpan buat koleksi sendiri. Bagik orang baca pun bagus. Hehehehe... Bagus ke, idak ke... Kalo bagus bagusla, kalo tak bagus, senyap udah la. Kalo nak komen sikit-sikit pun okeh jugak. Boleh gak aku memperbaiki penulisan aku tuh...

Hehehehe... Apa-apa pun, tunggu jer la page aku yang baru bila-bila masa dari sekarang. Itu pun mengikut kerajinan aku. Selagi tak abis aku mengkhatamkan cerita CardCaptor Sakura tu, mungkin tak jalan lagik kot. Bwahhhhh... Tengok la nanti.

Tu je. Ja' ne!

0 comments: