Hehu!

Huhuhuhu... Lamanya rasa tak bley online. Bilik aku ketiadaan elektrik disebabkan power point dah terbakar. Nasib baik la aku nyer lampu dengan kipas masih lagi boleh berfungsi.

Hari ni aku telah mengajak kawan aku Syam untuk memperbaiki power point dalam bilik aku. Selepas aku membeli semua barang² keperluan untuk membaiki power point tu, termasuklah power point dah wayar sepanjang 5 meter, maka bermulalah pembaikan power point dibilik aku...

Syam tengah menggodek power point yang baru!

Abis jer si Syam membaiki power point tu, ntah cemana dia terlanggar rak buku aku yang tergantung kat dinding tu. Hehehe... Tak pasal² benjol kepala Syam. Hehehehe... Sorry la Syam! Biasala bilik gelap. Tak der letrik...

Hahahaha... Pembenjolan kepala oleh rak!

Gini ler rupanya rak yang dah jatuh tu... Hehehehe... Nanti aku masukkan gambo pas aku betulkan balik rak tuh! Hehu!

0 comments: