Kawan lama...

2-3 hari semenjak aku dipelawa oleh kawan aku Bolean untuk join Facebook, ramai giler kengkawan lama yang aku jumpa. Dari STAR, ke UM sampai la ke MDC. Tapi, apa yang lebih menyeronokkan (!), adalah bertegur sapa dengan kengkawan sekolah lama... Tapi, aku agak sedih sebab tak dapat nak cari kengkawan dari sekolah menengah lama aku, Sekolah Menengah Ulu Kinta (Yang sekarang dah dikenali sebangai Sekolah Menengah Kebangsaan Ulu Kinta). Hehu!!!

Antaranya kengkawan lama yang dapat aku hubungi adalah dari STAR iaitu Helmi, jiran katil aku semasa di Star. Lama jugak aku berborak ngan dia kat YM. Hehehehe... Maklumlah, kawan lama. Satu kelas plak tuh, sebelah katil, satu batch freshies. Dari khabar terbaru yang tahu, dia sekarang ni tak berapa sihat macam dulu. Sedih aku dengarnya. Slalu berulang alik ke hospital... Hmmmm... Tapi, dia jugak cakap yang dia dah semakin sihat. Itulah yang aku nak, malah bukan aku sorang jer, semua yang kenal dia la nakkan dia sihat macam dulu.

So, untuk Helmi, banyakkan rehat okay! Let your body get a good rest and heal itself! InsyaAllah!

p/s: Nanti aku update lagi sekiranya aku dapat contact kengkawan dari SMUK/SMKUK.

0 comments: