Adoiyai... Kena lagik!

Huhuhuhu... Kena lagik aku dengan Guly. Setelah berhati² dengan tindakannya dalam YM dulu² kerana mengenakan aku, kali ni aku terkena lagik! Hehehehe... Tonyet tol Guli nih! Aku masih blom dapat mematahkan serangan saikologi dia! Chis, chis dan chis lagik!

Guly: hye tonyet
Ijann: apo eeee?
Ijann: hehehehe...
Guly: jan
Ijann: iyo
Guly: aku nak mintak tolong
Ijann: apa?
Guly: aku sebanarnya ada masalah la...
Guly: aku tak tau nak cakap kat siapa sebenarnya
Ijann: hehehehe... ni masalah betul ke masalah olok2, ko slalu kenakan aku! Hehehehehe...
Ijann: Kalo masalah betul apa nyer?
Guly: hmm tak pe lah
Guly: sorry ganggu
Ijann: ek eleh!...
Ijann: apa dia cakap la!
Guly: dah 3-4 hari ada awek mana ntah cakap aku ni comel.. camner yerk
Guly: 7-8 org gak la
Ijann: owh ye ke?
Ijann: ko blasah jer awek² tu...
Ijann: soh plak derang cakap aku ni comel!
Guly: dah
Guly: aku dah kasi gamba ko
Guly: tapi dia kata ko gendut
Guly: camner
Ijann: ish ishk ish ish...
Ijann: kalo aku blasah ko plak boleh tak?
Guly: bukan aku cakap
Guly: awek2 tu cakap
Guly: takleh
Guly: sebab awek2 tu semua sayang aku
Guly: dia diaorang
Ijann: ko nampak tak jari kat keyboard ni?
Ijann: jari tengah kanan aku ni yang jari hantu tu ada terkeluar sikit la...
Ijann: heheheheh
Ijann: bak kata ko dulu la kan... look at my middle finger
Ijann: :))
Guly: :))
Ijann: terkena lagik aku! chait!

p/s: Sebagaimana quote aku kat header tu cakap, sometimes it nessessary to show your middle finger. Sekarang masa yang sesuai ke? Hehehehe... Guly, aku binci ingkau! Miahahaha...

0 comments: