Dah balik KL dah!!!

Huhuhu... Aku dah pun sampai ke KL dalam pukul 12.30 tengah malam tadik. Penat sungguh perjalanan walaupun bukan aku yang bawak kereta. :p Sampai kat rumah terus aku on pc dan terus online. Nak tengok apa menda yang aku terlepas since aku balik kampung seminggu yang lalu.

Semenjak raya yang pertama, aku dah tak nganto dah post. Bukan apa, aku dan keluarga telah diserang demam selesema yang teruk. Bermula dengan anak saudara aku, kemudian menjangkiti aku, Alang, Adik dan kemudian Abah. Masing² terbatuk² dan sakit² tekak yang teramat sangat. Yang terdemam pun ada. Aku pun sama gak. Dengan batuk, sakit perut, demam dan sakit kepala... Nasib baik la kena raya yang kedua. Kalau raya yang pertama? Huhuhuhu... Aku dok jer la rumah sambil melayan Astro dan kengkadang game sampai la nak balik ke KL. Pun batuk dan sakit tekak tak hilang lagik!

Dah sampai kat KL, tak bley pulak nak tido! Cis dan cis dan cis! Ni semua gegara melayan Discovery Channel sampai kul 5 pagi. Hehu! Esok nak kerja plak tuh! Apsal la tak ngantuk!!! Apa² pon, asalkan tak terlajak udah!

Okay la. Nanti aku sambong. Banyak gambo yang nak aku post nanti! Hehehehe... Balik keje esok la! Daaa...

0 comments: