Entahlah!

Dah lama rasanya tak buat posting. Yang ada pun just cut-and-paste. Tak ada apa yang hendak di sharekan. Rasa macam kepala ni dah kosong walaupun banyak menda yang difikirkan. Tapi, jari jemari ni macam dah letih nak menaip. Letih...

Mata rasa mengantuk, tapi hati pulak tak bagi nak lelap. Macam takut kehilangan sesuatu. Tapi entah la. Tak tau pulak apa yang akan hilang. Dan aku pun tak tau jugak, apa bendanya yang aku ada untuk dihilangkan. Hehe... Pelikkan ayat aku. Kejap takut hilang, kejap tak tau apa benda yang hilang, tak tau menda apa yang nak hilang. Aku sendiri pun lost.

Sebenarnya aku tengah keliru ni. Tengah keliru untuk membuat keputusan. Keputusan yang akan aku bawak sampai aku mati (I think)... Keputusan yang aku rasa amat penting buat aku untuk menentukan hala tuju hidup aku. Banyak perkara yang perlu aku pertimbangkan, perhalusi dan juga impak yang akan berlaku.

Sebenarnya, aku dah bersedia, cuma aku tak tau bila aku akan memulakan langkah... Entahlah!!!

0 comments: