DreamScene...

Desktop aku sekarang tidak lagi kaku seperti dahulu. Tak ada lagi wallpaper yang perlu ditukar setiap kali sebab dah bosan dengan gambar yang sama. Wallpaper yang aku guna sekarang adalah dengan menggunakan video menggantikan gambar jpeg yang slalu aku letak...

Aku menggunakan program DreamScene yang diberi percuma sewaktu mengupdate Vista kat pc aku. Excited jap bila menggunakan DreamScape nih. Nasib baik la aku baru jer install displaycard baru. Kalo tak, jenuh la! Hehehehe... So, sekarang ni, desktop aku menggunakan video dedaun yang sedang melambai². Sedap mata memandang, macam tengok kat luar tingkap jer!


Kat atas tu, bukan la video yang aku amek! Tapi, desktop aku lebih kurang macam yang kat atas tu la! Hehehehe... Sesapa yang pakai Vistal Ultimate tu (sebab versi Vista yang ni jer yang menyokong DreamScene), cecepat la update Vista korang, then pakai features nih! Cool beb!

1 comments:

Unknown said...

wah..hebatnye komputer