5S

Miahahahaha... Hari ni, adalah merupakan hari pengauditan Sistem 5S kat hospital aku. Internal audit jer, sebelum audit yang dijalankan orang luar. Tapi kire best gak la ari ni sebab unit aku mendapat pujian daripada auditor² yang datang mengaudit 5S kiteorang. Hehehehe... Walaupun tak dapat banyak bintang, 2 jer, tapi kira okay jugak la! Susah penat kiraorang buat 5S tu hujung minggu, aku pulak mengorbankan seminggu aku minggu lepas untuk polish memenda yang dah bebudak Credit Control dah buat.

Hasilnya, hehehehe... Marvelous! Dapat pujian lagik ko! Kitaorang akan mentenkan sistem ni kalo boleh sampai bebila la! Tak terhad sehingga habis audit luar bulan Ogos depan... Hehehehe. Aku lupa nak amek gambo sebab teruja sangat dengan keputusan yang auditor tadi bagik! Esok aku akan amek gambar dan terangkan apa benda sistem 5S ni. Orait! Challo!

0 comments: