Yang baru dan diperbaharui!

Yang baru 1

Hehehehe... Tadik, pas balik "berbelanja" dengan adik aku, kat depan pintu bilik aku ada sampul surat. Aku dah tau dari sapa, sebab belakang sampul surat tu ada cop "Play Interactive". Miahahaha... Dog Tag yang dah dijanjikan sewaktu aku membeli Metal Gear Solid 4 : Guns of the Patriots ari tuh. Teruja kejap dengan menda tuh. Siap pakai lagik! Lawo gak! Hehehehe...

Aku pasti hensome memakainya. Kui kui kui kui! Perasan tol!

Yang baru 2

Semenjak aku diracun oleh bebudak PBN untuk membeli DualShock 3, idop aku tak tentu hala. Antara nak beli dan tak. But, last² aku beli gak sebab MGS4. Tak der umphhh kalo tak der rumble men game nih! Saja je aku beli kaler itam, kontra dengan PS3 aku yang berwarna putih. Semata² nak membezakan DualShock 3 dengan Sixasis. Lagi pun, apa bestnya men PlayStation kalo tak ada rumble? Hehehehe...

Men game sambil getar² la best!

Yang baru 3

Inilah PSP yang baru aku beli tadik! Ecececece... Konon! Tu bukan aku nyer la! Tu adik aku nyer. Dia datang dari Jerantut semata² nak membeli PSP setelah tidak dapat menahan kebestan men game dari keluarga PlayStation. Aku bawak dia kat kedai Bernard "Gamers Solution" kat City Bazaar sebab situ yang murah. Lagi pun aku dah kenal dengan tokei kedai tuh. Saja jer soh dia beli kaler putih supaya nampak suci dan bersih. Hahahaha... So, pas nih, bila balik kampung, adalah kawan aku nak men game bersama². Asik aku jer men sorang...

Kan best kalo aku punya!

Update:

Yang diperdaharui

Due to faulty circut board, my brother's PSP had to be returned to Bernard and changed. Nasib baik adik aku tak balik lagi ke Jerantut. Ada jugak masa untuk menggantikan PSP dia yang tak dapat digunakan tu. So, daripada PSP berwarna putih, ianya bertukar kepada warna ungu. Ini disebabkan warna putih sidah pun habis dijual di kedai Bernard tu. Hehehehe... Tak apa la, asalkan ada PSP udah la.

Okay la warna ungu nih!... Unik sket!

Yang diperbaharui

My new phone. Sony Ericsson K550i. Menggantikan telefon Sony Ericsson Z800 aku yang dah kaput (disebabkan oleh Kak Shima gumuk yang menjatuhkan tipun aku!). Telefon ni adalah telefon 2.5G saja. Malas dah aku nak pakai telefon 3G. Bukan boleh ngajak sesapa pun nak video phone. Yang ada telefon 3G pun, tak tau nak pakai features tuh! baik aku pakai phone 2.5G jer. Siap ada cyber-shot lagik! Al-maklumlah. Nak beli kamera, blom sampai masanya. Jadik beli la telefon 2 dalam 1 nih. Kemana² boleh bawak sambil ambik gambar.

Kecil dan cumul! Hehehehe...

3 comments:

azim and his melancholic dream said...

jelesnya.bro aku link kan blog kamu kat blog aku bolehkan?

Ijann Hj. Marzuki said...

Sure can! Me added your link oso! Hehehehe...

Sarong Party GirL said...

main sambil getar getar? cam lain je bunyiknya oopa hehehe.... jgn ko jadikan ia vibrator sudah hahahhaah