And that... completes it!

Untuk melihat apa yang kami tulis, klik untuk imej besar!

Tadi aku dapat IM dari adik bongsu aku yang menyuruh aku melihat blognya. Bila bukak, aku tersenyum seketika. Dah sampai rupanya kad hari bapa kat tangan adik. Alhamdulillah... Maka completelah projek kami adik beradik.

Kad hari bapa untuk abah dah selamat diposkan oleh adik selepas tugas dia menulis dan melengkapkan ucapan di dalamnya. Semoga kad itu sampai dengan selamatnya di kampung dan dibaca oleh abah. ☺

Berikut adalah bingkisan apa yang dituliskan oleh Along, aku sendiri, Alang dan Adik di dalam blog memasing. Semoga ini akan menjadi kebiasaan pada masa² akan datang.

Post dari Along
Post dari aku
Post dari Alang
Post dari Adik

Kami adik beradik, Along, Angah, Alang dan Adik sangat sayangkan Abah! Abahlah "hero" kami

0 comments: