Dan hari ini...

Tup tap tup tap... Dah pukul 7.00 malam. Rasa baru jer kejap tadik aku balik rumah. Dok mengadap pc nih, then online, chat with few people including my bro (which I misposted some message to his window thinking of someone else... Malu jap!) while typing this post!

Hari ni, air still lagi tak ada. Luckily, aku dah simpan air awal². Takut dia tak der lagi macam semalam. Tak pasal² EL lagi (which reminds me that I haven't filled out the EL form yet. Gotta do it tomorrow...). Walaupun aku dah tahan air, tapi mandi still lagi tak puas sebab memang dah tebiat aku duduk dalam bilik air setengah jam. Tapi pagi tadi tak dapat pulak. Tu yang buat tak puas ati...

Then, kat opis plak, aku still lagi menerain (ayat dasar "train") budak baru yang bakal menggantikan aku nanti. Aku buat job lain since deparment aku bukak post baru. So, aku la pioneer post tu nanti... Tak sabar nak buat keje baru.

Then aku ngan Ainol (the trainee), gi ke KFC, kendian ke Damansara, ke I&P dan destinasi seterusnya ke Tawakal sebelum aku ngan Ainol balik ke rumah. Nasib baik semua keje aku kat Ampang dah siap sebab esok aku, Ainol ngan En. Fendi akan menghadiri meeting dengan Mayban Fortis Holdings Bhd. yang supposenya dibuat semalam. Tapi disebabkan aku EL, terpaksalah dikenselkan dan dibuat pada hari Jumaat.

Dan sekarang ni pulak, aku dah tak der idea nak menulis apa. Since hand-over job aku belum selesai (sehingga awal bulan depan), selagi tu la aku tak dapat nak concentrate nak menulis blog nih. Kepala asyik pening jer... Tapi tak kisah la, bulan depan aku dah tak pening kepala lagi.

So, kalo nak post yang best², tunggu ajer la bulan depan... Till then Adios Amigos!

0 comments: